pühapäev, 8. jaanuar 2017

Viimane koolinädal

Kahjuks olen postitamisega natukene hiljaks jäänud, aga parem hilja kui mitte kunagi.
Viimane koolinädal lipsas minu jaoks kiirelt mööda. Teistel olid aga ees kirjandid ning kontrolltööd. Mõnes tunnis sai ka rahulikult võetud ja küpsetisi nauditud. Teisipäevases kehalises (kaks tundi) rääkisime maast ja ilmast ning sõime küpsiseid ning kooke. Sama toimus ka ladina ja saksa keele tunnis. Kolmapäeval külastas minu kunstiklass (klass on nimekirja järgi pooleks jagatud) Lentost ehk Linzi kunstimuuseumi.  
Minu neljapäevases saksa keele tunnis lahendasime jõuludega seonduvaid mõistatusi ja ristsõnu. Tunni lõpus andis õpetaja kõigile (meid on kuus) isetehtud piparkooke. Koju jõudes seadsime Chochega sammud minu Oma poole, kellega oli meil esimene saksa keele tund. Tema käest saime vastused oma küsimustele ning lohutava lause, et saksa keelt rääkivad inimesed ise ka täpselt ei tea, milline kääne kuhu käib ja et sellepärast pole praegu vaja meil muretseda. 
Reede oli mängude päev, kus mängisime Activityt (põhimõtteliselt nagu Alias), sõime jälle küpsiseid ja nautisime viimast koolipäeva. Peale kolmandat tundi jalutasime lähedal asuvasse teatrisse. Etendus põhines raamatul, mida minu klass oli näidelnud. Raamatu nimi on Andorra ja autor on Max Frisch. Siin on see raamat väga populaarne. 
Austrias oli viimane koolipäev 23. detsembril. 

Lentose kunst







Vahepeal oli ka linzikate YFU jõulukohtumine, kus meisterdasime küünlaid ja jõime puntši

Piparkoogid saksa keele õpetajalt

Mõned minutid enne etenduse algust
Bis bald,
Anu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar