pühapäev, 8. jaanuar 2017

Pühademöll

Meie pere jõulud olid minu jaoks üpris pikad. 24. detsembril kolme ajal läksime kirikusse jumalateenistusele, kus väikestele lastele kõneldi jõuludest ja selle tähtsusest. Peale jumalateenistust kõndisime perega hostisa ema poole (teine Oma), kes elab samuti meie külas. Kohal oli ka Andrease venna pere. Sõime kooki ja rääkisime umbes tunnike aega juttu. Seadsime sammud kodu poole, kus Christkind oli kuuse ja kingitused kohale toonud. Ülejäänud õhtupooliku avasime kingitusi ja mängisime Oma, Opa ja Alexandriga (Susanne vend) mänge.
25. detsembril küpsetasime lõunaks hane ning puhkasime õhtust. Umbes kahe ajal tuli meile Andrease õe pere. Rääkisime juttu ja sõime küpsiseid, selle hetkeni kui sain Skype kõne Eesti perelt (koos teiste sugulastega). Nemad esitasid laulu "Oh kuusepuu" nii eesti kui ka saksa keeles. Umbes pool tundi peale kõnet saabus meile ka Andrease teise õe pere. Ma ei arvanud, et mul on nii palju nõbusid. Vanim neist on vist 22 ja noorim 6. Õhtu eel lahkusid külalised ja meie mängisime lauamänge ning Mario karti (Arva ära, kes koguaeg võitis, kuigi esimest korda mängis).
26. detsembri ennelõunal võtsime Oma auto peale ja sõitsime alla Doonau äärde. Kohale olid ilmunud ka Alex ja Oma vend oma pojaga ning Susanne teine vend Christian perega. Sealses restoranis sõime me lõunat ja nautisime seltskonda. Peale einestamist sõitsime tagasi Oma poole, kus sõime küpsiseid ja kooki. Kahjuks sellel päeval ei saanud Viktoria ja Carolin meiega koos olla, sest nemad olid kooliga suusatamas. Samamoodi ka kahel järgneval päeval.
Teisipäeval viis Susanne ka mind suusatama (laste mäele), kus harjutasin mägisuusatamist. Susanne oli meeldivalt üllatunud, kui hästi see mul välja tuli (Suured tänud õp. Virve Tammele, kes mulle algtõed oli juba selgeks õpetanud). Väga "meeldiv" oli suusatama õppida koos viie-aastastega, kes olid sinust paremad! Hiljem selgus ka, et mu mõlemad hostõed olid suusatama hakanud kui nad olid 3-4 aastased.
Vana-aastaõhtu otsustasin ma veeta perekeskis. Õhtupoolikul sõitsime peretuttavate juurde, kus ka uue aasta vastu võtsime.

Valmistusime linzikatega jõuludeks

Säraküünal, sära küünal, ära kustu ära küünal...

Igal ühel oli oma osa

23. detsembril teeb minu pere alati jõulupitsat

Esimene jõuluroog (kartul, hapukapsas ja erinevad vorstid)

Leia pildilt kass

Panime ühiselt Viktoria jõulukingituse kokku


Vahepeal jõudsin ma ka Chochega Linzi šoppama

Oma pool Omat oodates

Minu vana-aastaõhtu...

Natukene ka teist tegevust

Vana-aastaõhtu pole vana-aastaõhtu ilma tina valamiseta
Bis später,
Anu



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar