kolmapäev, 26. aprill 2017

Tegemistest

Üleeelmisel nädalal oli meil kevadvaheaeg. Roomas veetsin ma pool sellest ajast (pildid on eelnevas postituses). Austriasse tagasi jõudes saabusid meile külla nõod Sebastian ja Moritz. Neljapäeval sõitsin koos Triiniga Viini, et külastada kriminaalmuuseumi. Seltsiks oli meil veel ka Vera. Gorilla Kitchenis käisime ülihäid burritosid söömas ja lihtsalt ilusat vihmast ilma nautimas.
Reedel otsustasime sõita pere ja nõbudega Saksamaale rahvusparki. Mahtusime köik ilusti auto peale ära ning sõitsime mööda Doonaud Baierimaale. Aeg lendas linnutiivul ja ühel hetkel avastasime, et on aeg midagi hamba alla otsida ning seejärel Austriasse tagasi sõita.

Mina, Carolin, Viktoria, Sebastian, Moritz

Sama õhtul toimus Viinis õnnetus, kus kaks rongi kokku sõitsid. Sellest kuulsin ma esimesena eesti meediast. See toimus Meidlingu peatuses ehk üks peatus enne Viini Hauptbahnhofi, mis jääb alati ka minu tee peale. Ka hetkel, kaks nädalat hiljem, peab varema rongi peale minema, et õigeks ajaks Linzi jöuda, sest Meidlingus liiguvad asjad ikka aeglaselt ning rong jääb alati vähemalt 10-15 minutit hiljaks.
Laupäev.... ei mäleta hetkel (sõime Oma pool karrit)
Pühapäev algas aiast munapühade korvikeste otsimisega. Kui igaühel kolm korvi üles leitud sai, siis läksime tuppa, koksisime mune, sõime neid ning ajasime juttu. Kõhud täis, seadsime sammud Oma poole. Kohale jõudes selgus, et peame veel korvikesi otsima. Mina, detektiiv, leidsin oma üles viimasena, kui peaaegu kõik vihjed juba ära oli antud. Lõunat läksime nautima Obermühli, kus kõik noored otsustasid muidugi süüa traditsioonilist Wiener Schnitzelit. Tagasi tulles, kui enam liigutada ei jõudnud selgus, et paar kooki oleks ka vaja ära süüa. Meie, korralikud lapsed, täitsime oma kohust ja pugisime kooke.
Meie varandus
Esmaspäeval, teisipäeval ei olnud koolilastel kooli ja nii me siis likvideerisime oma magusavarusid.
Reedel oli väga tähtis päev, sest Augustil oli sünnipäev ja nii me siis sõitsime oma Linzi grupiga Viini. Kohale jõudes saime ette sünnipäevaprillid ning seejärel liikusime Vapiano poole, et kõht enne Lasertagi ilusti täis saaks söödud. Lasertag ise oli väga lõbus, kuigi meie võistkond kaotas. Hiljem ühinesid meiega mõned latinod ning nii siis nautisimegi ilusat õhtut Doonau kaldal. Ööbisin kalli Laureni juures, kes kahjuks pidi Linzi squadist Viini kolima. Öösel kolme aegu otsustas tema kass riidekapist välja hüpata ning mind üles äratada, sest uks oli suletud ja väljapääsu polnud.
Laupäeval rändasime mööda Viini ringi ning külastasime igasugu erinevaid poode. Ühest sellisest saime sarnased sõbrapaelad. Päev ise oli väga meeldiv ja ilus. Lõunaks sõime päris häid nuudleid (sinna söögikohta tasub küll tagasi minna).
Käisime vahepeal Gracega Plus Citys šoppamas ja söömas

Kohtasin oma kalli mehhiklase pärisõde

Kui palju vahetusõpilasi satub kokku ja takso peal pole sinu jaoks ruumi

Sünnipäevalapse Augustiga

August(Taani), Grace(USA), Lauren(USA), Maryna(Ukraina), (Süüria, nime ei mäleta)